Fb grejj ;)

Gjorde en grejj på facebook som jag ska lägga upp nu.
Veronica: En tjej som jag inte känner så bra men hon har fett coolt hår.
Nathalie: En fett fin, rolig opch sjukt snäll tjej som jag är kompis med.
Mirjam: En snäll tjej som jag inte känner så bra.
Alva: En sjukt snäll, fin, rolig tjej som jag lärde känna bättre via teatern, och vill gärna träffa snart igen.
Johanna: En vacker, snäll och rolig tjej som jag inte träffar så ofta. Hon går på gymnastik och jag vill snart träffa henne igen.
Rosanna: En snäll, rolig och söt tjej som jag inte träffat så ofta, men chattat en del med och jag vill träffa henne snart.
Daniella: En snäll och fin tjej som jag går i samma klass som.
Ronja: En vacker och snäll tjej som jag gick i samma skola som förut men inte känner så bra.
Isabelle: En snäll och söt tjej som jag gärna skulle träffa snart igen.
Hanna: En grym tjej som jag gick i samma klass som ett litet tag under 6:an.
Sådär, det var alla 10 ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

Awwww, tack sötis! Vill träffa dig me! <3

2011-12-02 @ 19:16:51
URL: http://johannablom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0