Facebook grejj ;)

Sämst utklippt, men aa, då kör vi!

Amanda Norenius- En söt tjej som jag inte känner så bra men värkar snäll.
Sofie Djerf- En jättesnäll och skitfin tjej men skön humor som jag vill träffa igen snart!
Sofie Jansson- En söt och fin tjej som är supersnäll och går i min skola.
Alva Liinanki- En supergullig och snäll tjej som jag gick på teater med och i samma skola som förr.
Paloma Cordova Diaz- En söt snäll och fin tjej med skön humor som jag kännt ett tag.
Hanna Jutenfäldt- En fin, cool och snäll tjej som går i min gamla skola.
Lisa Snygga Siden- En söt och snäll tjej som bor fett nära mig.
Laila Lindberg- En fin, snäll och rolig tjej som går i samma skola som jag.
Bussaba Sarapheé- En tjej som jag inte känner så bra, men hon är väldigt fin.
Alicia Rudberg- En söt, snäll rolig tjej som jag var bra kompis med förr och skulle gärna träffa igen.
Madeleine Molin- En söt tjej som oxå är väldigt snäll.
Rosanna Jüterbock- En väldigt fin och snäll tjej som jag vill träffa snart.
Mai Njie- En söt och snäll tjej som jag inte känner jättebra men gick i samma klass som innan jag bytte klass i 6:an.
Carolina Lundin- Min snälla och roliga kusin som är vääldigt busig!
Johanna Geijer- En söt och snäll tjej som jag kännt sen dagis och går i min skola.
Sådär, det var alla.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHHA fail.

2012-01-17 @ 15:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0