Börjar blogg igen, igen

Sorry, har helt totalt glömt bort bloggen.
Men nu så har jag snart innebandy (i think?), och den börjar 6 så jag måste byta om och tagga till bussen snart. Ska värkligen skärpa mig med uppdateringen nu, jag lovar. Igår så följde jag med Carina ut med hennes hund och sen så drog vi hem till henne och hon skypade med sin syster (eller vi, men mest hon, jag satt ju bredvid) och hon noppade mina ögonbryn, för första gången. Jag tyckte att det gjorde fett ont, i alla fall i början. Men vill man vara fin så får man lida pin, som det sägs.
Hehe, najsing vinterpic på "bär" från vår trädgård ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Blogga din prutt.

2012-03-27 @ 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0